marți, 31 martie 2009

Poezie Lugubra

O poezie cu autor anonim pe care am descoperito in timp ce ma chinuiam sa fac rezervarea online la filmul Underworld - Rise of the Lycans

Sunt un vampir.
Ma venerez si venerez
viata mea, pentru ca
sunt singurul Dumnezeu
care exista.
Sunt mandru ca sunt
un animal pradator si
onorez instinctele
mele animalice.
Inalt privirea mea
si nu sustin credinte
care-mi sunt inferioare.
Recunosc diferentele
dintre adevarurile lumii si fantezii.
Recunosc puterileI ntunericului
subforma de legi
naturale ascunse
prin care imi folosesc magia.
Stiu ca aceste credinte
in ritualuri sunt fantezii
dar magia e reala,
si eu respect
si recunosc rezultatele
magiei mele.
Am realizat ca nu este
nici un Rai si nici un Iad,
si am vazut moartea
ca odistrugere a unei vieti.
De aceea voi face totul
pentru a-mi valorifica
viata aici si acum.
Sunt un vampir.

Niciun comentariu: