luni, 6 iulie 2009

Joc Provocare

Astazi am primit un joc provocare de la vecina mea Vicky o maestra in arata culinara cum rar se mai intalneste in ziua de azi. Iti multumesc ca te ai gandit si la mine si voi raspunde acestui Joc Provocare:

* Spune 5 lucruri pe care nu le-ai facut si ai vrea sa le faci:
1. Sa merg la Los Angeles si sa vad un meci al echipei de baschet din NBA LA Lakers si sa fac baie si plaja in apele de coasta ale Californiei
2. Sa am cabana mea la munte
3. Sa stau la un pahar de vorba cu Papa
4. Sa vizitez Vaticanul
5. Sa locuiesc vre0 2 ani la Sydney

* Spune 5 lucruri pe care nu le-ai face niciodata:
1. Nu sunt genul care sa zica ca nu as face "asta" niciodata

* Spune 5 lucruri despre blog-ul ce ti-a oferit acest joc:
1. imi place cum prezinta realizarile culinare
2. imi plac majoritatea retetelor
3. imi place ca ignora in continuare ideea mea de inghetata de casa
4. imi place ca nu zice pe blog ca are pisica
5. imi place ca blogul imi face pofta de mancare

Si acum trimite Jocul Provocare la 5 blog-uri din lista ta:
Hmmm trimit unei singure persoane ca poate o conving sa intre in blogosfera:
psorrin

Un comentariu:

Vicky spunea...

In primul rand ma bucur ca ai acceptat jocul, cat despre inghetata promit sa fac in wekeend si am sa o postez, poate ti-a spus sotul meu dar am fost c-am ocupata cu dulceturi si din acest motiv nu am facut, cat despre pisica nu-i a mea este a socrilor, am sa o pun si pe ea cat de curand pe bog, sper ca ti-am raspuns la tot, ma bucur ca-mi urmaresti blogul si mai ales ca-ti plac retetele mele, cand te ia foamea din vina mea :)).