luni, 7 decembrie 2009

Romania

ma-ntreb de ce va bateti joc d-aceasta tara frumoasa
conducatori lasi, ce n-ati privit in urma voastra
ati uitat de neamul nostru crestin, ne-ati vandut la strini
strabunii mei nu le-ar fi dat nici macar un strop de vin
si venind de ce sa ma-nchin la bani cand am d-atata timp un Dumnezeu
care m-a binecuvantat si mi-a fost aproape mereu, aproape la greu
tu de ce taci, si-ti faci aliati doar din interese
sau mai bine zis, de ce ne pui sa ne sarutam cu toate curvele perverse?
cand stii si tu ca esti roman si ca nu le pasa de tine,
in mine, creste ura pentru toate natiunile meschine
nu e bine, imi spune mama mea, dar e bolnava tara mea, chiar si ea
de ce tot facem compromisuri cand Europa nu ne vrea?
de ce sa fim asa? de ce sa stam noi cu capul plecat

Niciun comentariu: