vineri, 24 septembrie 2010

Române, cand mama dracului te trezesti?

Imi pare rau ca in ultima perioada sunt intr-o lipsa acuta de inspiratie pentru acest blog, cred ca totul mi se trage de la viata mea personala care a inceput sa fie foarte tumultoasa datorita statului in care traim, care nu face nimic bun pentru noi, doar ne impovareaza cu taxe, parataxe si alte taxe menite sa ne injoseasca ca individualitati si popor.

In timp ce rasfoiam presa online si blogosfera am dar peste acest articol scris de VisUrat, unde imi regasesc in totalitate toate ideile referitoare la clasa politica de la noi.

Hai sa citim articolul si sa trecem la fapte, sa facem o tara mai buna pentru cei care vin dupa noi, pentru ca noi fie ca vrem fie ca nu vrem o sa fim aratati cu degetul pentru ca nu am facut nimic.

Niciun comentariu: