vineri, 23 decembrie 2011

Made by Ikea

Intr-un post trecut am spus ca nu voi mai calca la IKEA pentru o lunga perioada de timp. Promisiune pe care am respectato si o voi respecta. Desi eram intr-o mica vizita premergatoare Craciunului, gazda cumparase un dulapior de chiuveta de la suedezii mai sus numiti,  si cum eram cuprins de spiritul sarbatorilor, am decis sa fac o fapta buna si sa montez eu acel dulapior, lucru care nu parea de loc complicat. Durata operatiunii a fost una de scurta durata numai 4 ore, timp in care am rasfoit cele 28 de pagini ale schitei de montaj fara sa inteleg mai nimic, iar asamblarea am facuto potrivit princiilor lego-urilor din copilarie. Sper ca va tine dulapiorul ...


Enigma montajului a fost de ce unui amarat de surub i se atribuie un cod de 8 cifre, iar pe schita e trecut codul surubului si nu desenul semnificativ cu surub ????? Suedezi ce poti sa le ceri mai mult, doar au dat Volvo-ul pe mana chinezilor.

Niciun comentariu: