luni, 5 martie 2012

Minimarket de cartier

De ce vanzatoarele de minimarket sunt ciufute si nesuferite, asta e o intrebare la care probabil mult timp nu voi afla raspunsul. Ok esti proprietar de magazin si muncesti ca vanzator, datoria ta este sa servesti clientii, sa le dai restul corect si sa le inmanezi bonul de casa, parca asa cere legea. Magazinul de care voi povesti se afla in vecinatatea zonei unde locuiesc, iar sambata seara i-am trecut pragul pentru un suc si o ciocolata al caror cost total a fost de 10,30 lei. Am scos din portofel o bancnota de 10 lei si o fisa de 50 de bani, le am inmanat vanzatoarei si asteptam restul, deobicei nu iau fisele astea mici inapoi, ca nu am chef sa am buzunarele pline, le las pe tejghea, dupa ce imi sunt inapoiate, dar de data asta vanzatoarea nu a vrut sa imi dea restul, nici dupa ce l-am cerut, mi s-a parut o atitudine foarte urata si am cerut banii inapoi, iar produsele le am luat de la concurenta ei. Cand am cerut sa imi dea banii inapoi am auzito cum a tras o injuratura printre dinti. 

Morala trasa de mine, cu cat esti mai inapt, uiti ca datoria ta este sa ii servesti pe cei care te platesc si sa nu ii faci sa se simta nedoriti, pentru ca pe timp indelungat pierzi si nu vei intelege niciodata acest lucru, fiindca esti limitat de prostia ta.

PS - sunt convins ca pana in toamana acest minimarket va fi falimentar.

Niciun comentariu: