duminică, 1 august 2010

La Balansoar - Mamaia

Eu tot nu inteleg o chestie, daca tot deschizi restaurant, vrei sa fii cinstit sa vina turistul sa manance la tine, de ce nu faci treaba cum trebuie ???? Asa castigi si tu, ca daca este multumit omul o sa vina si a doua oara..... inca traim si visam sa ne imbogatim peste noapte
Desi arata frumos este un restaurant infect, mancare foarte prost preparata, fara gust, servita rece, iar cantitaile scrise in menu nu corespund cu realitatea. Astfel pentru o pizza pe care platesti 25 lei, primesti nu mai mult decat 1 pontino jumate de la forneti, iar sosul de il platesti si iti este trecut pe nota de plata este uitat de personalul care serveste la bucatarie. Acuma stiu ca restaurantul daca se poate numi asa trebuie ocolit. Nu-l recomand la nimeni.

2 comentarii:

Zestre spunea...

Am vazut ca sunt patru "La Balansoar", in Mamaia. Eu am fost "La Balansoar 1", sambata seara. Ce pot sa spun...Este chiar mai rau. E GROAZNIC!
Portiiile nu numai ca nu corespund cu cele care sunt trecute in meniu, dar sunt surprinzator (nesimtit) de mici. O "salata de rosii", de exemplu, nu are 200g (cantitatea pe care o gasesti scrisa in meniu) nici daca este cantarita laolalta cu castronul (urat) in care iti e servita. "Salata" respectiva reprezinta, de fapt, o mica rosie taiata felii (taiata urat). Fripturile sunt de dimensiunea bucatilor pe care le gasesti in burgerii de la McDonalds (McChicken sau Hamburger), sunt reci sau prost reincalzite, iar pentru doua astfel de bucati, platesti "La Balansoar" o suma nejustificat de mare (peste 20 ron, in cazul meu). Cartofii prajiti (pai) sunt o gluma proasta: nu doar ca sunt portiile foarte mici (sub 50gr, real), dar sunt uscati, amari, maro inchis la culoare si au un pret ridicat. Toata mancarea este o gluma amara, pentru care platesti enorm. Am comandat o portie de mancare (main course/dish: friptura, garnitura, salata) in valoare de 60-70ron, sperand ca imi voi satisface pofta de mancare pe care o aveam. Pofta de mancare mi-a disparut cand am vazut "platoul" pe care l-am asteptat 70 de minute (initial mi s-a comunicat un timp de asteptare
de 15min, iar apoi mi s-a transmis "Imediat!", timp de aproape o ora). Am cerut socoteala ospatarului, care m-a revoltat cu explicatiile lui : "A durat putin mai mult pentru ca nu avem decat un bucatar; puteam sa nu va aduc mancare, dar am zis sa fac un bine, este extra-sezon si nu prea mai facem mancare; si la McDonalds daca mergeati stateati 10minute la coada; portiile le-ati cantarit de spuneti ca nu sunt cele din meniu? daca va
uitati mai bine (in meniu) vedeti ca cantitatile sunt "in crud" trecute...". Ospatarul nu a putut decat sa confirme un serviciu ordinar, care este nerusinat si-atunci cand nu platesti pentru el. Am sa sesizez "Protectia Consumatorului" si am sa le cer feedback-ul analizei lor.

Aceasta intamplare, impreuna cu altele (ce-i drept, mai putin neplacute), ma fac sa ma gandesc daca exista vreun motiv pentru care sa mai merg in Mamaia si sa-mi stric timpul liber (si banii, care nu sunt putini) pentru aceasta statiune, de unde m-am intors umilit, trist si mult mai obosit
decat eram inainte sa ajung acolo.

ps: Vreau sa laud articolul tau si sa regret faptul ca nu l-am citit inainte sa merg (..timp as fi avut suficient..) si sa fiu jecmanit "La Balansoar".

Diana spunea...

Luna aceasta m-am oprit si eu la aceasta terasa cu "pretentii " chipurile. Desi erau vreo 6 ospatari,a durat mai bine de 15 min pana sa vina sa ia comanda,in condtiile in care nu era deloc aglomerat (doar vreo 5 mese) Dupa toata asteptarea pe caldura,vine si limonada mea: un pahar tip bodega cu apa curgand pe el (abia fusese clatit) iar limonada era defapt apa de la robinet cu sare de lamaie si zahar ! Vreo 10 lei. Sa nu le-o pui in cap??? Chiar au impresia ca toata lumea e proasta?