marți, 17 ianuarie 2012

Afaceri care merg in jos

Am un prieten cu care ma contrazic mereu, deoarece el doreste ca albul sa fie alb intodeauna iar negrul sa fie negru si sa nu existe gri, lucru imposibil de realizat. Cu ceva timp in urma am avut o discutie cu el despre patriciu, mic.ro, pretul benzinei, apple si altele.

Atunci am spus ca mic.ro va da faliment pentru ca, in mentalitaea mea simpla, orice ar fi facut acel sir de magazine nu era rentabil pentru oameni dupa reteta simpla, daca clientul doreste seminte si cola si tu nu ai seminte clar nu va cumpara cola, romanul e comod si nu se merita sa cari o sticla de cola pentru seminte.

Urmatorul lucru care am spus ca Apple se va duce pe copca, asta chiar inainte sa treaca in nefiinta Steve, motivul este unul simplu, este mult mai usor sa ajungi numarul 1 decat sa te mentii, asa si Apple a fost si nu va mai fi, ramane sa vedem acuma numai in car timp. 

Burger King e urmatorul care va pleca din Romania, nu stiu sa explic de ce, dar momentan asa simt, daca voi avea dreptate, devin jucator la bursa.

Niciun comentariu: