joi, 12 ianuarie 2012

Vineri 13

O zi plina de superstitii pentru cei cu sufletul mai slab. Este ziua efectului pisicii negre. Pntru mine a inceput ca o zi de cosmar, in 10 min era sa lovesc masina de 3 ori, mereu cu cate un taximetrist, parca sunt prosti astia noaptea, soseaua e a lor, a fost un moment cand mi am dorit ca tot orasul asta sa fie supravegheat video iar punctul de amenda sa fie 1.000 lei si confiscarea masinii. Ai naibii parlamentari nu pot face si ei o lege teapana, de ce nu putem fi si noi un model, sa combinam perfectiunea nemteasca cu durabilitatea ruseasca si corectitudinea japoneza. Va imaginati ce tara fericita si bogata am fi, nicaieri nu s-ar mai vorbi de visul american. Momentan sa tragem adanc aer in piept, sa revenima la tara noastra, a tuturor imposibilitatilor si maine cand ne trezim poate o fi mai buna, eu imi doresc sa dispara 24 de ore toti taximetristii din bucuresti.




















Niciun comentariu: