luni, 28 iulie 2008

Ziarul "Pubertatea"

Acum citeva zile stateam linistit, ingurgitind temeinic fineturile gastronomice puse la dispozitie de firma la care cu aplomb si devotement frec manganul. La un moment dat, colega mea, care citea celebrul ziar Pubertatea, scapa un tipat oripilat si urla plin de dezgust si dezaprobare: “Ia uite, baaaaaaaaaa….un caine a mincat degetele unui copil!!!!”. Mi se taie respiratia, fac ochii mari, incerc sa zic ceva dar…… nu se auzea nimic. In fine, dupa ce mi s- aplicat manevra Heimlich, insotita de 15 palme dupa ceafa, imi revin si o rog sa aprofundeze subiectul . Domnishoara se conformeaza si incepe sa turuie, cum ca respectivul puradel mincase cirnati cu mina ulterior morfolita de anomalia canina si ca de aceea se pare ca s-a intimplat evenimentul. Incerc sa zic ceva, dar nu apuc pentru ca colega continua lectia de citire si ma informeaza ca respectivul copil nu a putut sa-si miste mina si nu a simtit ca degetele-i flencane printre dintii patrupedului infometat, deoarece si pentru ca mina respective era……. PARALIZATA.

Stupoare generala, liniste mormintala, din ce in ce mai liniste, insuportabil de liniste, atit de liniste incit am tresarit speriati cind un fir de matreata a lovit violent gresia din sala de mese.

Contrariat si inca sub stare de soc de la inecaciune dinainte, incerc sa recapitulez povestea in mintea-mi ravasita…. Deci, un puradel dormea, un caine a venit si i-a mincat degetele de la mina cu care puradelul mincase mai devreme cirnati. Puradelul n-a putut nici sa simta si nici sa miste respective mina deoarece era paralizata. Hmmmm… ceva nu iese, da cu virgula. Folosim regula de trei simpla…..

1 bucata caine mincat citeva degete copil
1 bucata copil mincat citeva bucati cirnati
Citeva bucati cirnati lasat sos pe degete copil
Sos/degete copil stirnit pofte 1 bucata caine
Copil ramas fara mina deoarece era paralizata

Ma, minca-v-as, ori sunt eu timpit, ori cretinu care-a scris articolul e mai prost decit el insusi si a dat un titlu inadecvat articolului! Recitind articolul, am ajuns la urmatoarele concluzii:1 bucata copil a mincat cirnati expirati fapt ce i-a produs paralizia mainii ale carei degete au fost mincate ulterior de un caine hamesit. In cazul acesta, chemati-l pe Oprescu si pe Basescu ca sa-si dispute raspunderea;

Cercetarile in domeniul medical, indreptate catre studiul si vindecarea paraliziei, au reusit sa obtina un medicament care reda temporar mobilitatea partii paralizate, pe perioade determinate de timp. In acest caz, a venit momentul sa sarbatorim cu surle si trimbite aparitia noului medicament.

Inscriem evenimentul in categoria de stiri care au facut celebru un alt ziar acum citiva ani, titluri care sunau de genul “O gaina a nascut pui vii”, “Desi avea un bolovan atirnat de git, capul ii plutea la suprafata”, etc.

Fiind un tip destul de ciudat de felul meu, toata lumea imi recomanda sa ma duc sa vad un psihiatru.

Intr-o vreme incepusem sa cochetez cu ideea, dar anumite semne mi-au dat de inteles ca nu eu sunt cel care merita tratament intensiv cu Prozac, doze soc de Xanax si camasi cu mineci lungi, inchise la spate. Ma vere, pe zi ce trece, oamenii din tara asta ma conving ca sunt inconjurat de timpiti care se cred mai destepti ca alti timpiti…

O fi de la mine, o fi de la exploziile solare…. !?

Un comentariu:

ShadE spunea...

Hah... povestea ta nu face decat sa imi aduca aminte de o alta bazaconie inventata de niste capete luminate care chiar nu cred ca au altceva mai bun de facut sau de imaginat, si anume zeroTV. Numai acolo mai intalnesti aberatii din astea cu duiumul. Tot acest imbecilism cras imi trezeste o intrebare perversa: cat de disperat si lipsit de imaginatie sa fii incat sa te chinui cu o frenezie si o erectie de nestavilit sa incropesti o stire "de ultima ora, racnet, SENZATIONAL" ca sa mai smulgi ceva cititori/ audienta in continuare? Oare unde vom ajunge...?